Olyan régen hemperegtem már a földön, hogy itt volt az ideje ismét egy kis csúszás-mászást gyakorolni!
Nyomás a kocsi alá hanyattozni!
A váltó és a blokk közti csavarok viszonylag könnyedén a helyükre ugrottak. Ezek közül egy a kipuff tartó vasat is
rögzíti. Az auspuff-konzol másik csavarja azzal a lemezzel együtt rögzül, ami a
lendkerék terét takarja a váltónál lejjebbi részen. Ez a kis takaró lemez sem
egyforma ám a favin meg a farosban. Én inkább a szép újat alakítottam meg egy
kicsit. Egy furatot odébb kellett fúrni, meg ki kellett kalapálni a kipuff
tartó konzoljának felfekvő felületét is.
A végleges felszereléshez be akartam próbálni a vadonás lengyel gyártmányú (csak ilyen volt...) faros kipufogót is.
Ez kis híján sikerült is. A "kis híj" kb. 3-4cm volt. A dobon kétoldalt lévő csavarhelyek - a kipuffnak a csonkhoz
történő rögzítése után - ennyire volt a tartókonzolon lévő likaktól. A vadi új dob leömlőre csatlakozó talpa
ennyire el volt csavarodva. Azóta kicserélte a bolt egy másikra, ami már egyenes, legalább is szemre nem olyan
féloldalas, mint a másik volt. Mindenesetre most az a dob van Alfonz alatt, amivel a régi moci is járt.
Kicsit morcosabb a hangja, de nem annyira hangos mint azelőtt (tán Stüszi kolléga hallotta akkoriban), mert most
rendesen van rögzítve a csonkhoz (előzőleg ott is kifújt, ez látszott is a kibontott tömítésen...).