A lökhárító, a motortér teteje és a hátfal lebontása
viszonylag gyorsan ment, és közben csak kevéssé anyáztuk a karosszérás munkák
utáni összeszerelést, illetve az azt végző "szakembert". A lökhárítót (Prof. Dr.
Trebron tanácsára) az azt tartó vasakkal együtt vettem le, kímélendő a gumibabák
csavaros rögzítését, amik ilyen idős páciensnél már rizikós kötések, amiket jobb
nem bolygatni.
A váltót a hátsó ülések mögötti "csomagtérből" nyíló lukból
egy alkalmasnak ítélt gurtnival felkötöttük, hogy a motor kivétele után se
huppanjon le. Prof. Dr. Trebron ekkor említette, hogy ilyenkor szokás a
váltó-rudazat lekötése is a váltóról... Ezt mi a földönhempergőzés
minimalizálására való hivatkozással kihagytuk. Utólag már tudom, hiba volt ez
is. Időben előreugorva egy kissé, elmondható, hogy amikor az alkalmasnak gondolt
gurtni mégis csak elszakadt, amitől a váltó "lekonyulásakor" a váltórudazat és a
váltóba bemenő csonk valószínűleg megfeszült, utólag nehézkes váltást
eredményezve. :(