A 110-es blokkon az olajhűtő köre az olajszivattyú utáni ágból, az első csatlakozási helyen indul,
és az olajcsatorna blokk túlfelén lévő csatlakozásnál tér vissza. Ezek a csatlakozási pontok a favi
blokkon is ugyanúgy megvannak, felhasználásuk kézenfekvő lenne. Viszont az olajkörök közti különbséget
figyelembe véve mégsem ez a megoldás a jó, mert ezzel az olajhűtő köre megkerülné az olajszűrőt.
Ez ugyebár a régebbi, un. mellékáramkörű szűrésnél nem volt probléma, viszont az újabb, un.
főáramkörű szűrés esetén, pont annak előnyét veszítenénk el.
Tehát a csatlakozási pontok közül a kilépés helye marad az eredeti, de a visszaléptetéshez a
melletti/feletti vakdugó helyére kell az áteresztő csavart betenni.
A mellékelt képen a bal oldali rajz a főármkörös (új),
míg a jobb oldali a coupe eredeti.
Egy másik észrevételem, hogy az áteresztő csavarok a 110-esben úgy vannak kialakítva,
hogy azok szabályozzák azt, hogy mennyi olaj mennyen az egyik úton (olajhűtő), és mennyi a
blokkon belül a szűrő felé. Ezt a funkcióját az új blokkban feleslegesnek találtuk, ráadásul
nem tartanám szerencsésnek semmivel sem csökkenteni az olaj áramlását, ezért simán levágtuk a
hosszabbik áteresztő csavar blokkba benyúló, szűkített részét.